趙科文,報應報落你個仔度

 趙,你同你個仔一定有報應,報應會報落子孫身上,因果報應真實不虛,做得壞事多的人一定有報應。你做得咁多壞事開心得咁耐吖嗱。要求我把膠放到廢紙籠內,全部揼晒落去唔分類嘅話駛乜要三色桶呢?𠝹紙皮的𠝹刀要我自己買,一把都冇俾過我,但佢好貪啲紙皮錢但又揼晒啲膠啲金屬落去等回收箱秤重啲。要求我企上兩米高工作,跌落地撞到個頭就死得了。重嘢要我一個人搬,扭傷條腰你賠俾我呀?鍾意執啲舊衫舊電器賣俾收買佬貪個幾十蚊,對下屬就好刻薄。倒54層108個垃圾桶只俾35個垃圾袋,話一個桶換一個唔得,但其實個個桶都裝滿垃圾。手提電話網絡接收差屈我冇聽電話。兩個鐘頭的工作要我一個半小時內完成。

留言

這個網誌中的熱門文章

左手骨折+盆骨骨折手術開肚傷口縫針

你們在巴士上講難聽說話騷擾我必得報應,仲會報埋落你啲仔女度