查查的鬼

基督教話上帝創造了人類,點樣證明有上帝呀?人類住在地球上,而我們的上帝創造了地球給人類居住,所以這個世界就有上帝了。並且話我聽,你見不到空氣,但你呼吸緊;你見不到臭味,但你聞到,你看不到香味,但你知花朵香;你看不到風,但你皮膚感受到風吹過,你見不到上帝,但是上帝是存在的,不必一定要看見才能證明上帝,你地快啲黎信基督教啦,上帝愛你,你只要信就無論做過幾多壞事,只要臨死前信,必定能上天堂;不信,你地就要落地獄。

咁樣,基督徒呀,氧氣臭味風都存在, 你見不到鬼不代表鬼不存在呀,不是要看見才能信。神佛就在我們的身邊。我信佛教的神但不信基督教的神。 這些因果冤親債主病,醫生都束手無策,話你係幻覺,吃藥吃不好,我在醫院都見過幾個整天只在大叫控制不了自己的人,到夜晚就吃藥睡覺,第二天醒來又繼續大叫,是不是鬼附體我不敢說,但他們可能是今世上世犯了錯換成今天的惡果,必定做過甚麼壞事。 因果報應:你的眼睛不能直接看見因果,但好人有好報,壞人有壞報,你暫時見唔到只是因為黎遲定黎早,天網恢恢疏而不漏,你就由個天去譴責他,不用你自己去報仇。用事例就可以證明到這個世界有因果,你不信,它仍然會像萬有引力一樣存在,你做的惡事,必定會報應落你身上,(萬有引力亦看不到,你只能看到人站在地球上,但你看不到這個無形的力)。 舉頭三尺有神明,你地唔好諗住做咗啲陰騭事冇人知呀,你哋躲不過的。我就是因為看得太多日本三級片才遇上被鬼搞,鬼壓床和嚴重頭痛,上天知道我看了三級片,不能講大話說我沒看過上天就不知道的。這些色鬼在你看片時在你側邊吸你的陽氣,你就接觸到很多陰氣。而如果你是大善人的話,鬼不敢來搞你,還會有神佛和他們在暗中保護你。萬惡淫為首,犯了邪淫,所以上天就懲罰我被鬼搞住醫院了,日常生活上又常常會遇到不快經歷,令你十分不開心。

看日本三級片,導致陽氣衰弱,就招陰。 在家中客廳裝修一間冇窗的房,影響家中風水,房中沒有新鮮空氣,又沒有陽光照射,又常常在房中看日本三級片,就招陰。 不孝順,用不好的語氣向父母發脾氣。 行山時,山中的游魂野鬼跟了我回家。回到家中,殺死了一隻蝴蝶。如果你信有鬼的話,蝴蝶就是靈體的寄居。 小時候,當家中的祖先位為玩具,玩香爐灰。玩陰司紙,燒俾野鬼陰司紙,我當係玩具玩火。 細個時,用腳踼了裝香的筒。 山中的鬼報夢,讓我知道我得罪了她。用很重的力量瞓在我身上,即俾鬼砸。 媽媽小產後的哥哥,叫做嬰靈,亦同樣用很重的力量(身體)砸在我身上。他要求安神位。 沒有聽到聲音,沒有見到物體。但令我很攰,面青青口唇白,面色變蒼白,你知道和感覺到它就在你身邊騷擾你。令你很頭痛和睡覺時有東西壓著你,直致你去了搵道士驅邪,就立即再冇頭痛和冇東西壓。但由於被陰氣纏擾得太耐,冇咗陽氣,即使驅走了,你仍然覺得很辛苦和不舒服,令你好攰好虛弱。好在那隻鬼不是來索命,我估只是想報番上世之仇,仇報了就離開了。


有超過三分之一人不信這個世界有鬼。基督徒就話這個世界有上帝,你叫他證明佢就話你見唔到唔代表冇,咁我就問佢了,鬼見唔到亦都係唔代表冇。我參考過聖賢堂出版的天堂遊記,我信呢個世界有上帝,就好似俗語話舉頭三尺有神明,你做過甚麼,都逃不掉天眼,神明會時時刻刻紀錄低你做過的好事壞事。我信佛教,佛同菩薩同鬼無處不在,但我地人類係無辦法證明呢個世界有上帝,你就唔好再質疑我信呢個世界有鬼,鬼同上帝係無法用科學方法證明的。google關鍵字打鬼+連登/TVB/Youtube/醫院/靈異故事/書就大把資料,你唔信我都冇辦法。

醫生護士唔信佛教,唔信因果報應,唔信有鬼。但是,醫生會遇過一些無法找到病因的病,被鬼附的人精神病醫院有好多,叫做因果病業障病,係冇得醫的,詳情可以上中華道德學會網站看一看那些因果報應故事。醫生護士只會話鬼吖嘛,幻覺。我係從來冇聽過聲音同見到鬼。可能係我上一世的冤親債主,亦都可能係我喺細個嘅時候得罪過一個婆婆,另外就係中學時成日睇日本三級片,令到自己招來鬼壓床的報應,睇得多日本三級片,啲色鬼係你附近就會吸咗你啲陽氣,令你招鬼。我係見唔到鬼的,但感覺到她在我附近和睡覺時壓住你,你見唔到唔代表冇。


有些醫生護士唔信佛教,亦唔會研究佛教同因果報應,亦都唔信因果報應,所以他們不知道甚麼是冤親債主。冤親債主簡單講就是你過去或現在得罪的人或小動物,會在未來向番你報仇,可能關今世前世無量上上世事,若然未報只是時間問題,一定會報。


醫生護士唔知呢啲人係因果業障病,有時醫生都醫不到,醫生都搵唔到佢患病嘅原因,醫生又唔信佛點知呢啲係因果報應呢?醫生護士更加唔信鬼神唔信因果報應冤親債主等東西,叫佢證明上帝存在佢夠證明唔到啦,因果病業障病是最難醫的病,信佛念經吃素或者可以改善一些。有些東西你見唔到唔代表冇,空氣和細菌你肉眼夠見唔到啦,咁係咪代表冇呢?連登這個網上第一的討論區就最多關於鬼的討論。youtube這個網上第一影片分享平台就最多關於鬼的影片,有圖有片有相有文字你都可以話冇,我都冇你咁好氣


我都有去過屯門東安堂,呢間嘢好出名嫁,你係GOOGLE打東安堂三個字就電話地址都出咗黎。我係阿媽小產之後嘅BB,佢係下面好慘嫁,冇飯食、冇屋住、冇衫著、冇錢使,所以就黎搵我幫手了,佢就用好重嘅力量責落黎瞓覺時,同埋攪到我好頭痛,咁我屋企人就搵另一個叫屯門三聖邨花姐嘅地方,用咗一筆都幾貴嘅錢同我做了埸法事黎安個神位俾佢,呢啲就叫做冤親債主了,呢啲咁嘅靈異故事呢,醫生唔識嫁,護士唔識嫁。


留言

這個網誌中的熱門文章

左手骨折+盆骨骨折手術開肚傷口縫針

你們在巴士上講難聽說話騷擾我必得報應,仲會報埋落你啲仔女度