阿氏保加症

阿氏保加症

我亦都希望蝦過我的壞人﹐報應遲早發生在你身上。我有阿氏保加症。正常人小時候唔駛學都會識社交技巧,識點同人做朋友,識得打開話題,識點溝通。我係唔會識呢啲社交技巧,就算有人教都唔識。係學校冇朋友,仲會有啲同學做欺凌者角色,指揮其他同學杯葛你,係你背後同其他人講你壞話,明明你冇做過佢都會篤你背脊,作啲故字講你壞話。分組做報告冇人肯同你一組,由老師將你塞落去其他同學的組,靈出厭惡的眼神和表情。我當時都不知道這叫做欺凌,佢地覺得欺凌你就會開心。我係好人,為甚麼我今世沒有做過壞事,卻得到惡報呢?我信佛,肯定是前世做得太多壞事,所以今世就有壞報。只有怨你自己上一世做了太多壞事,業障報完了,你就會有福報了。以前覺得好人冇好報,而家我信佛,惡報報完了,今世做多啲好事等下世有好報。善有善報,惡有惡報,若然未報,時辰未到,因果必報。


我唔識睇人地表情,唔知說話裡的弦外之音,唔知人地心入面諗緊乜。自己亦都冇表情。在經歷完痛苦的報應以後,我唔識笑。同人地講嘢我眼神好似gwat住人,但我內心冇gwat住人的意思。只是我個人實在太唔開心了,所以醫生開咗olanzapine俾我食,等我開心啲同瞓到教。人實在很可怕,返工有人會害你。人實在很可怕,表面上的說話和表情好好,但原來背後會講你是非。人互相利用,當你冇利用價值,你就是垃圾,唔會再理你了。我有阿氏保加症,唔識分壞人好人,以為無端端走埋黎同你傾計的是好人,唔識分析佢會唔會背後捅你一刀。我不知道人地講嘢背後和佢心入面諗乜嘢。做人實在太辛苦了。做得好冇人讚。做得唔好比人鬧,人是好麻煩的生物。我亦都希望蝦過我的壞人﹐報應遲早發生在你身上。

留言

這個網誌中的熱門文章

左手骨折+盆骨骨折手術開肚傷口縫針

你們在巴士上講難聽說話騷擾我必得報應,仲會報埋落你啲仔女度