我係點樣撞鬼呢?鬼存在的證據 第二集

  • 上世的冤親債主
  • 中學時常常下載日本AV自慰,用BT在discuss.com.hk下載,番學完後一回家中就開日本AV自慰。又在discuss.com.hk的鬼故區看鬼故,導致人的陽氣衰弱,就招陰
  • 在家中客廳裝修一間冇窗的房,影響家中風水,就招陰。在房間中常常看AV自慰。睡覺時把門閂了,房中沒有新鮮空氣。
  • 不孝順,用不好的語氣向父母發脾氣。
  • 行山時,山中的游魂野鬼跟了我回家。回到家中,殺死了一隻蝴蝶。如果你信有鬼的話,蝴蝶就是靈體的寄居。
  • 小時候,當家中的祖先位為玩具,玩香爐灰。玩陰司紙,燒俾鬼陰司紙,我當係玩具玩火。
  • 細個時,用腳踢了裝香的筒。所以神明就好嬲。
  • 山中的鬼報夢,讓我知道我得罪了她。用很重的加量瞓在我身上,即畀鬼責。
  • 媽媽小產後的哥哥,叫做嬰靈,亦同樣用很重的力量(身體)瞓在我身上。
  • 去了屯門三聖邨一間衣紙鋪,入面有個道士叫花姐,在神壇的前面做了驅鬼法事,使了三萬元。
 窮人唔好生仔遇上靈異事件的原因。你叫我面對面解釋有鬼的證據,我有說話障礙無法說好長的理由告訴你證據,但我寫文章就很叻,大家可以到我的BLOG睇,https://beingahumanbeingishard.blogspot.com

醫生護士用科學的角度認為世界沒有鬼,當你係幻覺要打針食藥。科學係解䆁不到靈異事件。以前沒有YOUTUBE,找不到驅邪的影片做證據。幸好我爸媽識人做道士,否則我可能永遠住在精神病院。唔信有鬼的人,就算你俾咗證據,都係唔信。醫生護士根本不會信,對於上面的證據一笑置之--唔信。



留言

這個網誌中的熱門文章

左手骨折+盆骨骨折手術開肚傷口縫針

你們在巴士上講難聽說話騷擾我必得報應,仲會報埋落你啲仔女度